რესურსი I-ის ინსტრუქცია
დანართის სათაური: „პროპორცია და მისი თვისებების გამოყენება”
მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე შესვლის შემდეგ ეკრანზე
გამოვა შემდეგი სახის დაფა:
·
მომხმარებელმა სრიალას გამოყენებთ უნდა აიღჩიოს შესაბამისი დავალების სწორი პასუხი და
უნდა გადმოიტანოს მართკუთხედის ფორმის ველში,
·
სწორად გაცემული პასუხი აისახება მწვანე ფერით, არასწორად გაცემული კი თეთრი ფერით
·
ხოლო არასწორად
კი „არასწორია“
·
მომხმარებელს თუ სურვილი ექნება, იქვე შეუძლია შეცდომების გასწორება, სანამ სწორ პასუხს არ
მიიღებს;
სასწავლო ელექტრონული რესურსი I-ის რეფლექსია
სკოლა: სსიპ ნაფიჩხოვოს საჯარო სკოლა
პედაგოგი: დალი პაპავა
რესურსის სახელწოდება: პროპორცია
და მისი თვისებების გამოყენება
ჩემს მიერ წარდგენილი ციფრული რესურსის ინტერნეტ მისამართია:
2. რა საგანმანათლებლო მიზანს
ემსახურება ციფრული ობიექტი
(ეროვნული სასწავლო გეგმის
მიხედვით, რომელ შედეგზე
ან შედეგებზე გადის)?
მათ.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების
გამოსახვა, განვრცობა და აღწერა.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
· მოცემული დამოკიდებულებისათვის
(მათ შორის რეალურ ვითარებაში) თვისობრივად და რაოდენობრივად აღწერს თუ რა გავლენას ახდენს
ერთი სიდიდის ცვლილება მასზე დამოკიდებულ მეორე სიდიდეზე და სხვა ატრიბუტებზე;
· სიტყვიერად მოცემული
წესის მიხედვით ან მოცემულ ასოით გამოსახულებაში სხვადასხვა რიცხვების ჩასმით ავსებს
სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამომსახველ ცხრილს;
· განავრცობს სიდიდეებს
შორის დამოკიდებულების გამომსახველ ცხრილს: ცვლადის მითითებული მნიშვნელობებისათვის
პოულობს დამოკიდებული სიდიდის გამოტოვებულ მნიშვნელობებს.
რესურსის შექმნა მეხმარება გაკვეთილზე პრეზენტაციის ჩატარებისას ვიყო მოსწავლეების დამხმარე და გზამკვლევი.
4. რა
დადებითი
გავლენა
ჰქონდა ციფრული რესურსის
ამ სახით გამოყენებას
მოსწავლეების
სწავლის
პროცესზე?
იზრდება მასწავლებლის და მოსწავლის თანამშრომლობა. ბავშვების სწავლის ხარისხი და ცოდნა მატულობს, აქედან იზრდება სწავლისადმი მათი და ჩემი მოტივაციაც.
5. მიღწეული
შედეგები.
სწავლის პროცესი უფრო საინტერესო გახდა როგორც მოსწალეებისთვის, ისე მასწავლებლისთვის, ვინაიდან ის თვალნათლივ ხედავს თავისი შრომის დადებით ნაყოფს.მასწავლებელი ხდება უფრო ინფორმირებული, უფრო მობილური და აქ შედეგიც აუცილებლად იქნება მხოლოდ მოსწავლის ინტერესებსა და საჭიროებებზე მორგებული.
დანართის სათაური: „გეომეტრიულ ფიგურათა ფართობები. ტოლდიდი ფიგურები“
რესურსი II-ის ინსტრუქცია
დანართის სათაური: „გეომეტრიულ ფიგურათა ფართობები. ტოლდიდი ფიგურები“
მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე შესვლის შემდეგ ეკრანზე
გამოვა შემდეგი სახის დაფა:
მომხმარებელმა ველი „შეყვანა“ -ში უნდა დააფქსიროს ის პასუხი, რომლიც მას გააჩნია ან რასაც ფიქრობს და აირჩიოს ღილაკი „შეამოწმეთ
პასუხი“ ,
·
სწორად გაცემული პასუხი აისახება კომენტარით „სწორია“,
·
ხოლო არასწორად კი „არასწორია“
·
მომხმარებელს თუ სურვილი ექნება, იქვე შეუძლია შეცდომების გასწორება, სანამ სწორ პასუხს არ
მიიღებს;
სასწავლო ელექტრონული რესურსი II-ის რეფლექსია
სკოლა: სსიპ ნაფიჩხოვოს საჯარო სკოლა
პედაგოგი: დალი პაპავა
რესურსის სახელწოდება: გეომეტრიულ
ფიგურათა ფართობები და ტოლდიდი ფიგურები
ჩემს მიერ წარდგენილი ციფრული რესურსის ინტერნეტ მისამართია:
2. რა საგანმანათლებლო მიზანს
ემსახურება ციფრული ობიექტი
(ეროვნული სასწავლო გეგმის
მიხედვით, რომელ შედეგზე
ან შედეგებზე გადის)?
მათ. VI.10. პრობლემის გადაჭრისას მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურის
ფართობის გამოთვლა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ფარავს ბრტყელ ფიგურას კვადრატული
ერთგვაროვანი ბადით და აფასებს მის ფართობს (მაგალითად, ითვლის ფიგურის მთლიანად დასაფარავად საჭირო კვადრატების
მინიმალურ რაოდენობას და მათგან ფიგურის შიგნით მოთავსებულ კვადრატების რაოდენობებს
და აფასებს ფართობს, როგორც ამ ორ რიცხვს შორის მოთავსებულ სიდიდეს);
·
რეალურ ვითარებაში პოულობს მართკუთხა
ობიექტის (მაგალითად საკლასო ოთახის იატაკი)
ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაფერის ერთეულებში (მათ შორის წილადების გამოყენებით);
·
იყენებს ფართობის ადიციურობას
ფართობის გამოთვლაზე პრაქტიკული ამოცანების გადასაჭრელად.
რესურსის შექმნა მეხმარება გაკვეთილზე პრეზენტაციის ჩატარებისას ვიყო მოსწავლეების დამხმარე და გზამკვლევი.
4. რა
დადებითი
გავლენა
ჰქონდა ციფრული რესურსის
ამ სახით გამოყენებას
მოსწავლეების
სწავლის
პროცესზე?
იზრდება მასწავლებლის და მოსწავლის თანამშრომლობა. ბავშვების სწავლის ხარისხი და ცოდნა მატულობს, აქედან იზრდება სწავლისადმი მათი და ჩემი მოტივაციაც.
5. მიღწეული
შედეგები.
სწავლის პროცესი უფრო საინტერესო გახდა როგორც მოსწალეებისთვის, ისე მასწავლებლისთვის, ვინაიდან ის თვალნათლივ ხედავს თავისი შრომის დადებით ნაყოფს.მასწავლებელი ხდება უფრო ინფორმირებული, უფრო მობილური და აქ შედეგიც აუცილებლად იქნება მხოლოდ მოსწავლის ინტერესებსა და საჭიროებებზე მორგებული.
დანართის სათაური: “ლოგარითმები - ტრენაჟორი”
რესურსი III-ის ინსტრუქცია
დანართის სათაური: “ლოგარითმები - ტრენაჟორი”
მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე შესვლის შემდეგ ეკრანზე
გამოვა შემდეგი სახის დაფა:
· მომხმარებელმა ველი „შეყვანა“ -ში უნდა დააფქსიროს ის პასუხი, რომლიც მას გააჩნია ან
რასაც ფიქრობს და აირჩიოს ღილაკი „შეამოწმეთ
პასუხი“
·
სწორად გაცემული პასუხი აისახება კომენტარით „სწორია“,
·
ხოლო არასწორად
კი „არასწორია“
·
მომხმარებელს თუ სურვილი ექნება, იქვე შეუძლია შეცდომების გასწორება, სანამ სწორ პასუხს არ
მიიღებს;
სასწავლო ელექტრონული რესურსი III-ის რეფლექსია
სკოლა: სსიპ ნაფიჩხოვოს საჯარო სკოლა
პედაგოგი: დალი პაპავა
ჩემს მიერ წარდგენილი ციფრული რესურსის ინტერნეტ მისამართია:
2. რა საგანმანათლებლო მიზანს
ემსახურება ციფრული ობიექტი
(ეროვნული სასწავლო გეგმის
მიხედვით, რომელ შედეგზე
ან შედეგებზე გადის)?
მათ. IX.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების მოძებნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ახდენს სიბრტყეზე მოცემული წირის მიახლოებას ტეხილის საშუალებით და იყენებს ამ მეთოდს წირის სიგრძის შეფასებისას ან მიახლოებით
·
დაადგენს ფიგურის ზომებს შორის დამოკიდებულების ტიპს და იყენებს ამ დამოკიდებულებას ამოცანების ამოსახსნელად;
· იყენებს მართკუთხა სამკუთხედის გვერდებსა და კუთხეებს შორის ტრიგონომეტრიულ თანაფარდობებს რეალურ ვითარებაში ობიექტთა ზომების ან ობიექტებს შორის მანძილების
დასადგენად
რესურსის შექმნა მეხმარება გაკვეთილზე პრეზენტაციის ჩატარებისას ვიყო მოსწავლეების დამხმარე და გზამკვლევი.
4. რა
დადებითი
გავლენა
ჰქონდა ციფრული რესურსის
ამ სახით გამოყენებას
მოსწავლეების
სწავლის
პროცესზე?
იზრდება მასწავლებლის და მოსწავლის თანამშრომლობა. ბავშვების სწავლის ხარისხი და ცოდნა მატულობს, აქედან იზრდება სწავლისადმი მათი და ჩემი მოტივაციაც.
5. მიღწეული
შედეგები.
სწავლის პროცესი უფრო საინტერესო გახდა როგორც მოსწალეებისთვის, ისე მასწავლებლისთვის, ვინაიდან ის თვალნათლივ ხედავს თავისი შრომის დადებით ნაყოფს.მასწავლებელი ხდება უფრო ინფორმირებული, უფრო მობილური და აქ შედეგიც აუცილებლად იქნება მხოლოდ მოსწავლის ინტერესებსა და საჭიროებებზე მორგებული.
ძალიან სასარგებლო რესურსია, აუცილებლად გამოვიყენებ პრაქტიკაში. მადლობა დალი!
ReplyDelete